Trápne predajné okienko?
Nemusí to tak byť.
Pravdepodobne už nejaký čas sleduješ môj newsletter. Alebo si dostal osobné odporúčanie od niektorého z 200+ spokojných klientov.
Teraz si obzeráš môj web a možno po prvý krát zvažuješ, že by si si nejakú konzultáciu možno aj objednal.
Stále si tu?
Ulahčím ti to.
A posuniem ti 7 dôvodov prečo by sme na tvojej ďalšej kampani mali robiť spolu.
1. Nie som zelenáč. Rukami mi prešlo 100+ úspešných projektov
Za ten čas som videl všetko. Projekt, ktorý získal $2 milióny. Taký, ktorý uspel s nulovým budgetom. A tiež projekt, kde sme znížili CPL zo $140 na $0.87.
2. Od A do Z som viedol 7 svojich kampaní. Všetky uspeli
Pre porovnanie, pravdepodobnosť úspechu crowdfundingovej kampane je 34%. Šanca, že všetky kampane uspeli so šťastím je 0.05 %.
3. Neverím v šťastie. Pracujem s dátami. Neklamú
Pred spustením kampane robím niekoľko kôl testovania. Kvantitatívneho aj kvalitatívneho. Po ňom ti buď odporučím spustiť kampaň. Alebo ti ušetrím čas.
4. Sám vediem firmu. A viem aké to je
obuť si podnikateľské topánky
Viem, na ktorých veciach môžeš ušetriť. Pomôžem ti neminúť tisícky na PR. Upozorním ťa, keď sa bude chcieť na tebe nabaliť agentúra. A podržím ti stranu.
5. Nie som úzkoprstý špecialista. Dám ti pohľad na všetko
Môžeš sa na mňa obrátiť s čímkoľvek. Zvládnem plánovanie, rozpočtovanie, lead gen, dizajn stránky, copywriting, video, odmeny, tracking, media plán aj procesy.
6. O crowdfundingu veľa píšem. Zadarmo
Moje články na Medium majú viac ako 100.000 pozretí. A ak si prečítaš archív môjho newslettera, ušetríš si tým základné otázky a tým pádom aj peniaze.
7. Nerobím to preto, že musím. Ale preto, že to milujem
Nie som marketingová agentúra, ktorá potrebuje 300% rast. Nepotrebujem to. Na moje služby nikdy nebežala platená reklama a aj tak si medzi projektami vyberám.
Nikdy si neberiem viac ako 2 projekty súbežne.
Zisti, či si budeme vyhovovať